Гаряча лінія

З метою забезпечення належного прийняття і швидкого розгляду усних звернень, що надходять від фізичних осіб, для дотримання гарантій і прав громадян і інших фізичних осіб (надалі - громадяни) на звернення з питань, що належать до повноважень (компетенції) Державної екологічної інспекції у Запорізькій  області відповідно до покладених на неї завдань, а також для прийому звернень про факти неналежного виконання службовими і посадовими особами Інспекції своїх обов’язків чи порушення ними законодавства України, у тому числі для приймання звернень про вчинення корупційних правопорушень організовано функціонування "гарячої" телефонної лінії

            Основними завданнями роботи Гарячої лінії є:

            - надання первинної консультативно-довідкової інформації;

            - прийняття, реєстрація і облік пропозицій, заяв і скарг громадян, що стосуються діяльності Інспекції;

            -  прийняття повідомлень про вчинення корупційних правопорушень працівниками Інспекції.

            Звернення про вчинення корупційних правопорушень працівниками Інспекції приймаються на "гарячу" телефонну лінію з дотриманням вимог статті 53 Закону України “Про запобігання корупції”.


            "Гаряча" лінія працює в адміністративній будівлі Інспекції за адресою:

вул. Незалежної України 72-А, м. Запоріжжя.

            Приймання звернень на "Гарячу" лінію проводиться за номером телефону: +38(098)2947215.

            в робочі дні (за винятком вихідних, неробочих і святкових днів) з 08:00 до 17:00,

            у п’ятницю — з 08:00 до 15:45

            з перервою на обід з 12:00 до 13:00.

eкологічна мапа

Стихійне сміттєзвалище? Не знаєте куди звернутись? Повідомте нам та відслідковуйте статус вирішення!
Залишити звернення